Klachten

De Schilderpret verfwinkel is er op gericht je bestelling zo correct als mogelijk uit te voeren.  Het kan onverhoopt voorkomen dat je niet tevreden bent, over onze service of over een product uit onze verfshop. Wij verzoeken je dan contact met ons op te nemen via info@schilderpret.nl.

Wij nemen binnen 48 uur contact met je op. Vermeld bij een evt. klacht je gegevens en ordernummer zodat we snel kunnen reageren en waar nog handelen.

Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht zullen wij inhoudelijk reageren. Je mag ook altijd even contact opnemen via de LIVE CHAT op de contactpagina. Die is dagelijks online van 10:00-22:00. Feestdagen uitgezonderd.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.